Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Vydavatel Finmagu přidal web pro ženy Heroine.cz

Nový web pro ženy od Partners Media v Praze propagují billboardy

Nový web pro ženy od Partners Media v Praze propagují billboardy

Jako alternativa k českým online magazínům pro ženy startuje web Heroine.cz, nový obsahový projekt vydavatelství Partners Media. Ta je dceřinou firmou, respektive mediální divizí finančně-poradenské skupiny Partners. Web Heroine ve smyslu hrdinka bude psaný převážně ženami, je reakcí na rostoucí poptávku finančních institucí, zejména investičních společností a pojišťoven, po reklamním prostoru zaměřeném právě na ženy. Šéfredaktorkou nového titulu je bohemistka Anna Urbanová.

„Rozdíl nebude v sekcích webu a vlastně ani nijak zásadně v tématech, která chceme pokrývat, rozdíl bude ve způsobu, jakým o nich chceme psát. Texty jako ‘pět zaručených rad, jak uspokojit svého manžela’ u nás nenajdete,“ zdůrazňuje Martin Vlnas, ředitel webů Finmag a Peníze.cz, které též spadají pod Partners Media. Heroine.cz dělí svou produkci do rubrik Společnost, Vztahy, Kultura, Svět a Styl.

„O ‘něčem’ pro ženy už jsme přemýšleli poslední dva roky, ve hře byla mutace Finmagu, speciál tištěného Finmagu, sekce na Peníze.cz, ale nakonec jsme se rozhodli pro Heroine.cz, samostatný web, abychom mohli cílovou skupinu oslovovat kontinuálně a budovat brand, který není primárně podle názvu finanční,“ přibližuje Vlnas. „Je to první krok čistě mimo finance, i když Finmag už je dnes víc lifestyle než časopis o penězích.“