Tým webu Hlídací pes uvádí svou druhou knihu Babiš. Vůdce pro 21. století. Pokřtil ji koblihou.

Vydavatel deníku Právo se loni propadl do ztráty 12,6 milionu Kč

  • ČTK
  • 23. 05. 2012 19:01

Vydavatel deníku Právo, akciová společnost Borgis, se loni propadl do ztráty 12,6 milionu Kč. V roce 2010 měla firma zisk 16,7 milionu Kč po zdanění. Vyplývá to z údajů zveřejněných na pozvánce na řádnou valnou hromadu, která se koná 29. června.

Zdeněk Porybný, dlouholetý šéfredaktor a majitel Práva, zde na archivní fotografii z roku 1992. Foto: ČTK/Novák Tomáš

Zdeněk Porybný, dlouholetý šéfredaktor a majitel Práva, zde na archivní fotografii z roku 1992. Foto: ČTK/Novák Tomáš

Právo je dlouhodobě třetím nejčtenějším tuzemským celostátním deníkem po Blesku a Mladé frontě Dnes. Ve čtvrtém čtvrtletí 2011 a letošním prvním čtvrtletí si jej denně přečetlo 384 tisíc lidí.

Průměrný loňský denní náklad listu podle loňské ročenky Unie vydavatelů klesl zhruba o 6 % na 120 500 kusů. Celkové inzertní příjmy společnosti Borgis podle téže publikace meziročně klesly o 11 % na 577,6 milionu Kč.

Borgis kromě vydávání deníku Právo ještě ve spolupráci s portálem Seznam.cz provozuje zpravodajský server Novinky.cz a Super.cz.

Většinovým majitelem Borgisu je šéfredaktor deníku Právo a předseda představenstva Borgisu Zdeněk Porybný. Ten podle účetní závěrky za rok 2010 vlastnil ve firmě podíl 91,8 %.