Už příští pondělí je tu další AppParade. Pro vývojáře máme Apple Watch, pro diváky droid Sphero.

Vydavatelství Mediaforce uvádí čtvrtletník Pařížská Street

Vychází jako trojjazyčný – v češtině, angličtině a ruštině.

Obálka 1. čísla čtvrtletníku Pařížská Street

Obálka 1. čísla čtvrtletníku Pařížská Street

Ve vydavatelství Mediaforce vznikl v lednu nový informačně-zábavní magazín o luxusním zboží na českém trhu Pařížská Street, pojmenovaný po nejdražší pražské ulici s řadou obchodů luxusních značek.

Čtvrtletník chce být kompletním průvodce po Pařížské ulici a jejím okolí. Vychází jako trojjazyčný – v češtině, angličtině a ruštině. Bude k dostání formou předplatného nebo na vybraných distribučních místech jako jsou obchody či hotely. Má mít i web.

Vydavatelství Mediaforce, součást skupiny Astron Group jediného majitele Tomáše Nováka, produkuje firemní tituly i vlastní měsíčník Motohouse, pololetník Motohouse New Cars, Motohouse Katalog motorek, skútrů a čtyřkolek či magazín o hodinkách Watch It!.