Společnost Studenta Media, vydavatel tištěného a online časopisu Studenta, převezme za jednotky milionů korun jednoho z hlavních rivalů v Česku University Media Group, vydavatele tištěného magazínu Life on Campus a provozovatele stojanů s bannerovými pozicemi na všech státních univerzitách v Česku.
Díky tomu se Studenta prohlašuje největším hráčem na poli marketingu a médií cílených na vysokoškoláky.
„Veškeré aktivity University Media Group včetně klíčových lidí nyní přecházejí pod Studenta Media. Dohodli jsme se, že spojíme naše síly, know-how a bude vycházet pouze jeden časopis pod stávajícím brandem – Studenta. Od dubna tohoto roku,“ upřesnil bývalý šéf a vlastník firmy University Media Group Ondřej Reif.
Díky spojení s konkurencí a navýšení vlastní periodicity bude časopis Studenta vydáván nově v nákladu 45 tisíc kusů šestkrát ročně. K dostání bude před univerzitami ve více než 100 studentských centrech od Plzně po Ostravu.
Life on Campus, vydávaný bezplatně šestkrát ročně, v Reifově vydavatelství navazoval od října 2011 na letitou stálici Eurocampus, vycházející od roku 2001.
Studenta Media je na trhu od roku 2006. Kromě časopisu Studenta - původní název v letech 2006 až 2009 zněl Stip - realizuje i online a virální kampaně jako Kolej roku nebo Miss VŠE, provozuje portál Jízdomat.cz a nabízí marketingové služby přes FacebookExpert.cz.