Newsletter, o který si tolik píšete, se vrátil do pravidelného rytmu, zase chodí denně ráno v šest.

Výdejní boxy Rohlík Point umožní doručit malé nákupy

Rohlik Point

Rohlík Pointy měří kolem dvou metrů a jsou rozděleny na nechlazenou a chlazenou část, ve které se nachází mrazák

Rohlik Point

Ve chvíli, kdy kurýr náup vloží do boxu, odešle se zákazníkovi SMS s unikátním PIN kódem

Rohlik Point

Jednotlivé nákupy jsou v taškách se zákazníkovým jménem

Rohlik Point

Zákazník zadá svůj PIN a z otevřeného Rohlík Pointu si vyzvedne svůj nákup

Online supermarket Rohlik.cz zavádí nový způsob doručování nákupů. Ty menší od 300 Kč lze nově vyzvedávat z výdejních chladicích boxů nazvaných Rohlík Point. Doprava do nich je navíc zdarma. Domů Rohlik.cz zákazníkům přitom doručuje nákupy od 500 Kč výš. „Od této chvíle si naši zákazníci mohou u nás vyřídit také malé a rychlé nákupy, které tvoří většinu cest do obchodů. Pomocí Rohlík Pointů chceme v budoucnosti vytvořit širokou výdejní síť pro tyto potřeby,“ prohlásil Tomáš Čupr, zakladatel a majitel Rohlíku.

Cílem Rohlík Pointů je doručovat malé nákupy desítkám tisíc lidí pracujících v kancelářských budovách. „Rádi bychom nová výdejní místa dostali do všech velkých office center v Praze a v Brně. Jsme v kontaktu s developery, aby zahrnuli naše boxy do budoucích plánů,“ popisuje Čupr. Zatím jsou například v karlínském Meteoru, na recepci v sídle operátora O2 Za Brumlovkou, v sídle Seznamu či v office centru Anděl Park. „Rádi bychom měli v příštím roce přes 100 Rohlík Pointů,“ upřesnil Tomáš Čupr.

Chladicí výdejní boxy se odemykají unikátním PIN kódem zaslaným na mobil. Tašky budou označeny štítkem se jménem zákazníka. Nákup v nich na zákazníka „počká“ osm hodin. „Zákazníci si už u nás zvykli na to, že jim naši kurýři přivezou až domů větší množství plných tašek. Pomocí Rohlík Pointů si u nás konečně vyřídí také menší nákup, který si mohou vyzvednout do dvou hodin od objednání. Doručit malý nákup s dopravou zdarma až domů zatím neumíme,“ dodává Čupr.

Rohlík Pointy měří kolem dvou metrů a jsou rozděleny na nechlazenou a chlazenou část, ve které se nachází mrazák. Box udržuje správnou teplotu pro uložení masa nebo zmrzliny. Informace o uskladnění nákupu uvidí zákazník také na obrazovce. Hlavním materiálem je dřevo a sklo. „Kladli jsme důraz na to, aby boxy působily přátelsky a důvěryhodně. Lidé si musí být jisti, že potraviny zůstanou v pořádku. Nechtěli jsme jít cestou plechových skříní umístěných někde na parkovišti,” prohlásil Čupr.