
Ján Ilavský ze slovenského studia Frogfoot prezentuje aplikaci Magio TV. Foto: Ondřej Besperát
Na první, prosincové přehlídce AppParade obsadil třetí místo a svým úspěšným příběhem zaujal Hospodářské noviny natolik, že o něm psaly na titulní straně. Včera byl jasným vítězem druhé AppParade.
Ján Ilavský ze studia Frogfoot představil před stovkou lidí v pražském Hubu programovou aplikaci Magio TV, pro slovenského telekomunikačního operátora T-Com, určenou pro platformu iOS (iPhone).
Díky uvolněné prezentaci - publikum zejména ocenilo, že televizní EPG (electronic programme guide) pojal mnohem srozumitelněji jako „mriežku“ - zvítězil a od partnera přehlídky, společnosti Nokia obdržel chytrý telefon model N8. Dalším partnerem, který přehlídku podpořil, byla O2 Media.

Pavla Tomsová z Nokia ČR předává vítězi druhé AppParade Jánu Ilavskému chytrý telefon N8. Foto: Ondřej Besperát
Stabilní oblibu u místního publika si evidentně zajistili Inmite a TappyTaps - Inmite s vylepšenou aplikací veřejnoprávní zpravodajské stanice ČT24, Tappy Taps s Geotag Photos Pro, jež v App Storu (je tam za 3,99 dolaru, zhruba tři čtvrtě roku) zaznamenala téměř 10 tisíc stažení a v Android Marketu za dva měsíce zhruba 500.
TappyTaps na předchozí přehlídce byli druzí, Inmite čtvrtí.
Počet soutěžících aplikací a vývojářů od minula narostl na 13, zastoupeny byly platformy Android, iOS, Symbian i Windows Phone. Pořadí prezentací určil před začátkem los. Z pořadí vzešlého z hlasování diváků jsme vyhlašovali pouze první tři místa.
Řadu dalších fotografií najdete na stránce AppParade na Facebooku.
Všechna soutěžní vystoupení z přehlídky si lze prohlédnout prostřednictvím videozáznamu.
Momentky skvěle zachycené Ondřejem Besperátem si můžete vychutnat zde:

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu
