Prezident Miloš Zeman by si „velice přál“ personální změny v České televizi. Řekl to v televizi Barrandov, bez upřesnění, koho by se měly týkat. Připomněl, že takové změny nemůže dělat prezident, ale mohou je spustit poslanci, když dvakrát zamítnou výroční zprávu o hospodaření České televize. „Tak uvidíme, jestli to udělají,“ pověděla hlava státu.

Vyhrajte e-knihu o řízení firem, fitness pro ajťáky a norskou kriminálku

Odpovězte v našem kvízu na šest otázek a tři elektronické knihy mohou být vaše.

Víkendový kvíz

Milé čtenářky, vážení čtenáři, na Médiáři si opět formou snadno přístupnou můžete připomenout dění v tuzemských médiích a marketingu za uplynulý týden a zároveň vyhrát tři elektronické knihy – stačí odpovědět na pět kvízových otázek s nabízenými možnostmi a jednu otevřenou, při níž můžete naplno projevit svou kreativitu.

Nejlepší odpověď si zaslouží tituly od knihkupectví eReading.cz, partnera soutěžních kvízů. Tento týden hrajeme tituly Kaizen – osvědčená praxe českých a slovenských podniků, Fitness pro ajťáky a kriminální román ze současného Norska Medová past od Unni Lindellové.

Odesílat odpovědi můžete do pondělí 16. prosince do 22 hodin.

Výherce vybere redakce Médiáře, a to podle odpovědi na poslední otázku. Podmínkou je přitom správné zodpovězení pěti prvních otázek a vyplnění kontaktních údajů. Držíme vám palce.

Minulou sobotu jsme soutěžili o kapitoly z populární ekonomie Proč je vzduch zadarmo a panenství drahé? z pera Lukáše Kovandy, analytika Lidových novin, spisek o tvorbě prezentací Slajdologie od Nancy Duarte a psychologické dílo Vliv – síla přesvědčování a manipulace Roberta B. Cialdiniho. Odpověďmi na pět úvodních otázek se jako jediný úspěšně propletl Michal Kříž z Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Navíc zajímavě odpověděl na naši následující otázku: „List s více než padesátiletou tradicí Literární noviny ekonomicky nefunguje, od ledna z něj bude měsíčník místo týdeníku. Jaký obsahový a obchodní model by pro Literárky přicházel v úvahu, aby se uživily?“

„Více zapojit sociální sítě, zacílit na mladší cílovou skupinu (kreativní a zajímavou tvorbou), propojení s knihovnami, knihkupectvími, soutěže apod. ukázat, že čtení není pro starý. Dle mého názoru není změna obsahového a obchodního modelu užitečná, když před tím nebude probíhat velké promo, že se něco změnilo. Takže musí se investovat, aby se potom mohlo sklízet,“ míní Michal, vítěz soutěže z minulého týdne.

I když nevyhrajete v našem kvízu, můžete se dostat do další soutěže. Pokud v říjnu na eReading.cz nakoupíte nad 100 Kč, můžete hrát o čtečku eReading Start 2. Ta přitom podporuje nově spuštěnou službu – výpujčky elektronických knih. Půjčovat si je lze do zařízení fungujících na Androidu, iOS nebo právě do čtečky eReading Start 2 a Start 3. E-knihy se půjčují od 49 do 99 Kč (to třeba v případě aktuálních bestsellerů, prodávaných za 279 Kč).

Čtečky eReading.cz