Už příští pondělí proběhne soutěžní přehlídka mobilních aplikací AppParade. Vyhrajte Apple Watch.

Vyhrajte e-knihu o archetypech značek Hrdina nebo psanec, odpovězte v kvízu Médiáře

Milé čtenářky, vážení čtenáři, na Médiáři si opět formou snadno přístupnou můžete připomenout dění v tuzemských médiích a marketingu za uplynulý týden a zároveň vyhrát elektronickou knihu – stačí odpovědět na 5 kvízových otázek s nabízenými možnostmi a jednu otevřenou, při níž můžete naplno projevit svou kreativitu.

Hrdina nebo psanec

Hrdina nebo psanec

Nejlepší odpověď si zaslouží titul od knihkupectví eReading.cz, partnera soutěžních kvízů.

Tento týden hrajeme o titul Hrdina nebo psanec, s podtitulem Jak vytvořit jedinečnou značku pomocí síly archetypů. Odesílat odpovědi na kvíz níže můžete do pondělí 14. října do 22 hodin.

Výherce vybere redakce Médiáře s redakcí eReading.cz, a to podle odpovědi na poslední otázku. Podmínkou je přitom správné zodpovězení pěti prvních otázek a vyplnění kontaktních údajů. Držíme vám palce.

Minulý týden jsme soutěžili o trilogii Padesát odstínů, vyhrála ji Ludmila Worbisová z Mladé fronty. Odpověděla správně na všech pět otázek a jako jiný vhodný slogan než Země inovací a disciplíny, jímž se v Česku aktuální kampaní propaguje Polsko, vymyslela Země inovací a odvahy. Vyhodnotili jsme ho jako nejlepší za zaslaných, i když jen modifikuje stávající heslo. „Disciplína“ je slovo, které má negativní konotace a nikoho nepřitahuje. Odvaha ano.