Už příští pondělí proběhne soutěžní přehlídka mobilních aplikací AppParade. Vyhrajte Apple Watch.

Vyhrajte knihy o základech marketingu a o emocích v marketingu

Odpovězte v našem kvízu na šest otázek a dvě knihy mohou být vaše – jedna ve zvuku, druhá na papíře.

Víkendový kvíz

Milé čtenářky, vážení čtenáři, od sobotního poledne si na Médiáři opět můžete připomenout dění v tuzemských médiích a marketingu za uplynulý týden a zároveň vyhrát dvě knihy z oboru – stačí odpovědět na pět kvízových otázek s nabízenými možnostmi a jednu otevřenou, při níž můžete naplno projevit svou kreativitu.

Novými partnery soutěžních kvízů jsou Audiotéka.cz a Grada. Ti věnují do dnešní soutěže tituly Absolutní základy moderního marketingu od Dana Millera ve formě audioknihy a Emoce v marketingu autorky Jitky Vysekalové jako klasickou tištěnou knihu.

O CO DNES SOUTĚŽÍME

Jitka Vysekalová a kolektiv: Emoce v marketingu. Jak oslovit srdce zákazníka
296 stran, vydala Grada

Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Knížka je určena všem lidem z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a zvláště marketingovou komunikací.

Dan Miller: Absolutní základy moderního marketingu
délka 1 hodina 4 minuty, vydala Audiotéka.cz

Ať prodáváte jakýkoliv výrobek nebo službu, vaše schopnost účinně vstoupit na trh je jednou z nejdůležitějších schopností, kterou se můžete naučit. Během 74 minut se naučíte jak si určit a najít ideálního zákazníka, co jsou tzv.“horká tlačítka“, která rozhodují z 80 % o tom, zda zákazník nakoupí, jak přilákat významnější a ziskovější zákazníky, jak dramaticky zvýšit prodej či jak získat převahu nad konkurencí.

Audiotéka.cz nabízí audioknihy ke stažení do chytrých mobilních telefonů a počítačů. Je jedinou specializovanou službou svého druhu v České republice. Audiotéka vznikla v říjnu 2011 a od té doby má ve své nabídce přes 1.800 titulů mluveného slova. V rámci Audiotéky si uživatel buduje vlastní sbírku audioknih tzv. Poličku, ke které může přistupovat jak z mobilního telefonu, tak tabletu nebo počítače. Zakoupené audioknihy jsou ve formátu MP3 a uživatel si je může stahovat opakovaně, kolikrát bude chtít. Není tedy nutné myslet na zálohování. Mobilní aplikace i stažení do počítače lze bezplatně vyzkoušet prostřednictvím nabídky kapitol zdarma, které najdete u většiny audioknih.

Odesílat odpovědi můžete do neděle 16. února do půlnoci (na pondělí). Výherce vybere redakce Médiáře, a to podle odpovědi na poslední otázku. Podmínkou je přitom správné zodpovězení pěti prvních otázek a vyplnění kontaktních údajů. Držíme vám palce.

Minule jsme hráli o tituly od knihkupectví eReading.cz. Konkrétně o unikátní dílo kolegy novináře Jaroslava Krupky Česká reklama, s podtitulem Od pana Vajíčka po falešné soby, a dále tituly Rychlé čtení a Kaizen – osvědčená praxe českých a slovenských podniků.

Odpověďmi na pět úvodních otázek se minule propletla řada z vás. Na šestou otázku „co za dvacet let své existence přinesla televize Nova dobrého“ podle nás nejlépe odpověděla Jana Vondroušová, shodou okolností z Primy. „Obchodní potenciál v mediálním byznysu,“ napsala. Gratulujeme a zasíláme výhru.