Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Vyhrajte rady Pavla Kohouta o penězích a další dvě e-knihy, v kvízu Médiáře

Odpovězte v našem kvízu na šest otázek a tři elektronické knihy mohou být vaše.

Víkendový kvíz

Milé čtenářky, vážení čtenáři, je sobota a vy si na Médiáři opět můžete připomenout dění v tuzemských médiích a marketingu za uplynulý týden a zároveň vyhrát tři elektronické knihy – stačí odpovědět na pět kvízových otázek s nabízenými možnostmi a jednu otevřenou, při níž můžete naplno projevit svou kreativitu.

Nejlepší odpověď si zaslouží tituly od knihkupectví eReading.cz, partnera soutěžních kvízů. Tento týden hrajeme o elektronické knihy Jak mluvit s kýmkoli o čemkoli, Používejte hlavu a Jak ovládnout své peníze, s předmluvou ekonoma Pavla Kohouta.

Odesílat odpovědi můžete do neděle 19. ledna do půlnoci (na pondělí). Výherce vybere redakce Médiáře, a to podle odpovědi na poslední otázku. Podmínkou je přitom správné zodpovězení pěti prvních otázek a vyplnění kontaktních údajů. Držíme vám palce.

Naposledy jsme soutěžili o tituly Povinnost kapitána (knižní podobu povedeného amerického filmu s Tomem Hanksem), Jóga – anatomie a Slovník amerického slangu.

Odpověďmi na pět úvodních otázek se vás úspěšně propletla řada. Nejlepší odpověď na otevřenou otázku podle nás dala Kristýna Řezníčková z Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně.

Otázka zněla: „Návštěvníci, Krakonoš a volání přírody ve vánoční kampani Vodafonu jsou kritizovaným konceptem reklamy tohoto mobilního operátora. Jak by měla vypadat další kampaň, kdo by v ní třeba mohl hrát a co?“ Kristýna odpověděla jednoduše: „Měla by upozorňovat na jedinečný český humor, který nikde jinde nechápou.“