Výkonnostní marketing Omnicomu zastřeší značka Resolution, v ČR ji povede Jan Poštulka

Skupina vytváří agenturní partnerství s reklamními službami Googlu.

Omnicom Media Group, skupina mediálních agentur OMD, PHD a Attention!Media, uvádí na trh novou globální značku Resolution, má zastřešovat všechny služby v oblasti internetového výkonnostního marketingu - mimo jiné real-time biddingu, reklamě ve vyhledávání, reklamních systémech a sociálních sítích.

„Uvedením Resolution na trh vzniká celosvětově největší agenturní partner pro firmu Google, která je lídrem na trhu online reklamy,“ tvrdí Omnicom.

Sloučení přichází kvůli rostoucímu vlivu této formy propagace, uvedla firma. Resolution v Česku vede Jan Poštulka, dosavadní šéf oddělení výkonnostního marketingu a mediálních inovací v OMG.

„Změny zavádíme na základě nové globální strategie naší skupiny, jež má za cíl konsolidovat a zefektivnit oblast výkonnostního marketingu z hlediska know-how, technologií a společného nákupu. Velkou pozornost budeme věnovat, kromě stále se rozvíjející PPC reklamy, i novému trendu real-time biddingu, se kterým již máme dlouhodobou zkušenost,“ uvedl Poštulka.

Sdílejte