V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Výkonnostní marketing T-Mobilu řeší MarketUp

Tým MarketUp, který má na starosti T-Mobile

Tým agentury MarketUp, který má na starosti klienta T-Mobile

Digitální agentura MarketUp uspěla v konkurenci 12 agentur a vyhrála v tendru mobilního operátora T-Mobile. Několikakolové výběrové řízení trvalo čtyři měsíce a podílel se na něm pětičlenný tým agentury. Nově se bude starat o výkonnostní marketing, zahrnující PPC kampaně v systémech Google Ads a Sklik. Od začátku spolupráce, která začala letos v září, T-Mobile využívá automatizovaný reporting, který byl vyvinut interně v MarketUp a jenž agentura postupně nasazuje u svých dalších klientů. 

„V tendru jsme se hned od počátku snažili ukázat, že jsme specialisté jak na brandové, tak na výkonnostní kampaně. Spojili jsme tak brand building e-shopu T-Mobilu přes performance kampaně až k pokročilé automatizaci, kterou se v dnešní době zabýváme intenzivně,“ popsal Miroslav Král, ředitel agentury.