
Michal Bošela a Marek Lacina
Cestovní agentura Invia má od dubna nového ředitele výkonnostního marketingu pro oblast střední a východní Evropy. Stal se jím Marek Lacina. Připojil se k týmu, který z pozice head of brand & communication vede Michal Bošela. „V Invia.cz bych rád zúročil své zkušenosti s technickým online marketingem, nákupem online médií, využitím dat v předpovědi úspěšnosti strategií, a hlavně v digitalizaci produktu,“ říká Lacina. Ten se vrací do Česka po sedmi letech strávených v Německu (v Berlíně), kde sbíral zkušenosti ve velkých firmách, startupech a marketingových agenturách.
Před odjezdem do Německa pracoval pro český antivirový gigant AVG (nyní Avast) a v mezinárodní e-commerce pro eBay. Jeho první seznámení se s cestovním ruchem ve větší míře proběhlo, když nastoupil do americké firmy Kayak Group (Booking Holdings, respektive Booking.com), kde vedl digitální divizi display a online videomarketingu pro celou skupinu, včetně značek Momondo či Opentable. Postupem času zastával pozice ve vedení marketingu i ve firmách Lastminute.com Group, ve španělském startupu Epico.life či v butikové agentuře Advalyze, kde vymýšlel marketingové strategie pro klienty StubHub International, HomeToGo nebo EasyJet.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu
