Výkonnostní tým Integritty řídí Jan Mrkvička

Jan Mrkvička se kromě řízení týmu zaměří na konzultace pro klíčové klienty agentury.

Jan Mrkvička

Jan Mrkvička

Vedení výkonnostního týmu v agentuře Integritty má nově na starosti Jan Mrkvička. Přináší s sebou zkušenosti s výkonnostním marketingem z agentury Instict a několikaletého působení v e-shopové platformě Oxyshop. Kromě řízení týmu se zaměří na konzultace pro klíčové klienty agentury, mezi něž patří módní značka Bushman, televizní operátor Telly či globální e-shop s konfigurátorem samolepek Mama Labels. Má zkušenosti i s mezinárodními kampaněmi, které uplatní při evropské expanzi HR startupu Sloneek nebo kampaních Mama Labels.

„V Integritty řešíme e-commerce v celé šíři a v Honzovi získáváme velkou posilu. Má obrovské zkušenosti s řízením velkých reklamních účtů a zároveň přehled v oboru, ať už jde o analytiku nebo vývoj,“ říká šéf agentury Patrik Postelt. S ním jsou spoluvlastníky firmy také Dominik DědičekMartin Kučera, všichni mají třetinový podíl.

Tým Integritty během loňského podzimu rozšířili také Milan Vrba na pozici PPC specialisty a Eliška Jeřábková coby content specialist.