
Jan Mrkvička
Vedení výkonnostního týmu v agentuře Integritty má nově na starosti Jan Mrkvička. Přináší s sebou zkušenosti s výkonnostním marketingem z agentury Instict a několikaletého působení v e-shopové platformě Oxyshop. Kromě řízení týmu se zaměří na konzultace pro klíčové klienty agentury, mezi něž patří módní značka Bushman, televizní operátor Telly či globální e-shop s konfigurátorem samolepek Mama Labels. Má zkušenosti i s mezinárodními kampaněmi, které uplatní při evropské expanzi HR startupu Sloneek nebo kampaních Mama Labels.
„V Integritty řešíme e-commerce v celé šíři a v Honzovi získáváme velkou posilu. Má obrovské zkušenosti s řízením velkých reklamních účtů a zároveň přehled v oboru, ať už jde o analytiku nebo vývoj,“ říká šéf agentury Patrik Postelt. S ním jsou spoluvlastníky firmy také Dominik Dědiček a Martin Kučera, všichni mají třetinový podíl.
Tým Integritty během loňského podzimu rozšířili také Milan Vrba na pozici PPC specialisty a Eliška Jeřábková coby content specialist.

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec

Komentátor David Klimeš odchází z Aktuálně.cz
