Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR), které zastupuje online vydavatele, obchodníky a agentury, dnes na valné hromadě mírně obměnilo svou výkonnou radu. Opustil ji zástupce Economie Roman Latuske, který už v tomto vydavatelství nepůsobí, a Michal Vodák z Heureky. Nahradili je Štěpán Burda, který jako ředitel IT zastupuje Economii místo Latuskeho, a Jan Bambas z agentury Universal McCann.
Svá místa ve výkonné radě obhájili dosavadní předseda Michal Hanák (Mafra), místopředsedové Martin Šebesta (Omnicom Media) a Michal Feix (Seznam). Členy dále zůstali Marek Antoš (Internet Info), Petr Bednář (AdActive, Vltava Labe Media), Karel Brýna (Tiscali Media), Tomáš Búřil (Dentsu Aegis), Daniel Grunt (FTV Prima), Jaroslav Kábele (ČTK), Martin Kyncl (Nova), Martin Picek (MindShare), Libuše Šmuclerová (Czech News Center) a Michael Štádler (Adform).
Nového předsedu a místopředsedy zvolí výkonná rada na svém prvním zasedání v novém funkčním období 7. června. Bude muset ale především řešit způsob financování sdružení, protože to už druhý rok hospodaření skončilo ztrátou. První pokus o změnu prostřednictvím zavedení základního a prémiového členství na valné hromadě o jeden hlas neprošel.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty

Za Alzu bude mluvit Eliška Čeřovská, spoluzakládala CNN Prima News
