Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Výkonným ředitelem Onyx Group je Krátký

Marek Krátký

Marek Krátký

Novým výkonným ředitelem reklamní agentury Onyx Group Petra Šebečka je od října Marek Krátký. Na pozici vystřídal Terezu Kolářovou. Onyx, existující od roku 2000, je full service marketingová agentura, se specializací na tiskoviny pro retail, její tým má přes 60 lidí. Krátký působil v rychloobrátkových firmách Procter & Gamble, Mars nebo v lékárnách Benu. Pracoval i pro agentury Dunnhumby, Wunderman či JWT Praha. Poslední tři roky byl konzultantem - nejprve ve firmě Brand Manager Services, pak ve společnosti CGI.