Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Vykupto.cz protestuje proti nově založené Alianci slevových portálů

Slevový server Vykupto.cz nesouhlasí s principem fungování Aliance slevových portálů, která chce pod různými značkami nabízet totožné slevy. „Založení aliance společností Retail info s cílem získat a dlouhodobě udržet část trhu považuje Vykupto.cz za nevýhodné a poškozující zákazníky,“ oznámil server.

„Spojení několika méně úspěšných serverů nemůže zákazníkovi poskytnou zmiňované výhody a kultivovat trh,“ argumentuje Tomáš Bátrla, spoluzakladatel Vykupto.cz.

Deset serverů sdružených v alianci se podle konkurenčního Vykupto.cz vzdává vlivu na výběr dodavatelů. Hrozí, že se na všech objeví tatáž podvodná nabídka, tvrdí Vykupto.cz s odkazem na nedávný případ podvodných slev wellnes pobytů nabízených třetí stranou přes portál Hyperslevy.cz, o němž psalo Aktuálně.cz.

„Kroky aliance slevových portálů mohou v konečném důsledku mást zejména zákazníky, kteří budou dostávat pod různými značkami totožné produkty, u kterých nebudou schopny zaručit jejich kvalitu. Tuto skutečnost spojení serverů nevyřeší. Základem úspěchu fungování slevového serveru jsou kvalitní a transparentní nabídky. Tento krok je jasnou ukázkou posledního pokusu jak zachránit servery, které měly již dávno zaniknout,“ tvrdí Jiří Musil, další spoluzakladatel Vykupto.cz.

Vykupto.cz rovněž zpochybňuje údajné 2 miliony návštěvníků, které aliance podle svého prohlášení měsíčně má.