V únoru vydáme desetiročenku, tištěný speciál Médiáře. Bude chtít svůj výtisk? Napište si o něj.

Výrobce cukrovinek Storck si místo Attention!Media vybral mediální agenturu Universal McCann

Společnost Storck, výrobce cukrovinek značek Merci, Tofiffee a dalších, vybrala za vítěze tendru na zajištění služeb plánování a nákupu médií pro rok 2012 pro Českou republiku mediální agenturu Universal McCann.

Kromě ní se dvoukolového výběrového řízení zúčastnily současná agentura Attention!Media a Maxus, Vizeum a Zenith Optimedia.

Oznámil to René Jež ze společnosti FLEmedia, která byla pověřena organizací a poradenstvím při výběru.

Další výběrové řízení vyhrála agentura Wunderman, v roce 2012 bude připravovat podzimní komunikaci pro český i slovenský trh - bude se jednat převážně o BTL aktivity, které zahrnují microsite, propagace na obal bonboniér či bannery. V minulosti Wunderman pracoval na značce Merci.