Společnost Storck, výrobce cukrovinek značek Merci, Tofiffee a dalších, vybrala za vítěze tendru na zajištění služeb plánování a nákupu médií pro rok 2012 pro Českou republiku mediální agenturu Universal McCann.
Kromě ní se dvoukolového výběrového řízení zúčastnily současná agentura Attention!Media a Maxus, Vizeum a Zenith Optimedia.
Oznámil to René Jež ze společnosti FLEmedia, která byla pověřena organizací a poradenstvím při výběru.
Další výběrové řízení vyhrála agentura Wunderman, v roce 2012 bude připravovat podzimní komunikaci pro český i slovenský trh - bude se jednat převážně o BTL aktivity, které zahrnují microsite, propagace na obal bonboniér či bannery. V minulosti Wunderman pracoval na značce Merci.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Tentokrát ani nikdo nekandidoval