Národní federace hudebního průmyslu rozeslala v podobě PDF první číslo čtvrtletníku Svět vinylů, pro první kvartál 2018. Jde o přehled novinek, redakci vede Josef Vlček. „Vzhledem k rostoucí oblibě tohoto specifického formátu jsme přistoupili k této formě jeho propagace,“ vzkazují gramofirmy.

Výrobce dětského zboží Stokke má Swimming Pool

Swimming Pool zajistí digitální aktivity firmy Stokke v Česku, na Slovensku a v Maďarsku.

Norský výrobce produktů pro děti Stokke si ve výběrovém řízení na digitální aktivity v Česku, na Slovensku a v Maďarsku zvolil agenturu Swimming Pool. Zadání zahrnuje správu sociálních médií a blogu, uvedení nových digitálních produktů na trh a celkovou správu online médií.

„Naším cílem je zvýšit povědomí o značce mezi mladými rodiči,“ říká regionální marketingová ředitelka Stokke pro jihovýchodní Evropu Margot Eva Wisiak.

Podle datového a mediálního ředitele Swimming Pool Tamáse Földesiho je Stokke příkladem rostoucí poptávky po regionálních digitálních agenturách, schopných pracovat s několika různými jazyky a kulturami. „Jsme rádi, že můžeme zahájit přímou komunikaci s touto specifickou cílovou skupinou prostřednictvím nové platformy a za pomoci influencerů. Naše strategie zahrnuje komunikaci na sociálních médiích, kampaň na YouTube a velký důraz klademe také na bloggery pokrývající všechny tři trhy,“ uvedl Földesi.