Ve čtvrtek proběhla v sídle Microsoftu konference Content marketing 2017. Kromě Johna Wilperse zaujal Jakub Mařík z Bsnapu, svou typologií vlivných českých postav na Instagramu.

Výrobce elektra Amica si vybral VCCP

Agentura připraví pro firmu Amica kampaň za desítky milionů korun.

Výrobce a prodejce elektrospotřebičů a bílého zboží, společnost Amica, si ve výběrovém řízení na reklamní agenturu vybral pražskou pobočku VCCP. Náklady na plánovanou kampaň se mají pohybovat v řádech desítek milionů korun.

Amica se v poslední době výrazně zaměřuje na zahraniční expanzi, kde začíná vedle Polska, Německa a Ruska směřovat i do Británie, Španělska a Francie. Působí na Balkáně a dokonce i v Austrálii. Do jejího portfolia patří produkty skandinávské značky Gram nebo ruské značky Hansa.

Užšího výběrového řízení se zúčastnily dvě agentury, VCCP Prague a Arc Worldwide. „Obě agentury poskytly zajímavé koncepty a smysluplné návrhy exekuce. Co odlišilo agenturu VCCP, byla v našich očích ,chemie‘,“ uvedla Marta Hudcová, marketingová ředitelka firmy Amica.

VCCP Prague je součástí mikrosítě založené v Londýně v roce 2002 a má pobočky v Sydney, Berlíně, Madridu a Praze. Pražská pobočka bude slavit v březnu šesté narozeniny. Pod vedením Heleny de la Barre a Dejana Štajnbergera spolupracuje tato agentura s klienty jako Sazka, Heineken, MND, Stock, Nestlé, Nutricia, SOS Dětské vesničky nebo SazkaMobil.