Výrobce generik Stada rozšiřuje spolupráci s MSL

Nově spolupráce zahrnuje také podporu pro český firemní profil klienta na síti LinkedIn.

Tým agentury MSL

Tým agentury MSL

PR agentura MSL ze skupiny Publicis má nově na starosti celou korporátní komunikaci v médiích a na sociálních sítích výrobce generik a doplňků stravy Stada. Pro něj už od listopadu 2019 zajišťovala komplexní komunikaci akvizice českého výrobce Walmark, včetně media relations, podpory v interní komunikaci a vybraných aktivit v oblasti public affairs.

Rozšířený okruh spolupráce pro Stadu zahrnuje ze strany MSL průběžné zajišťování vztahů s médii pro prodejní jednotku v Praze a výrobní závod v Třinci, spolupráci profilování managementu v médiích a na sociálních sítích a také podporu při založení českého firemního profilu na LinkedIn a přípravu obsahového plánu pro tento profil. Realizaci má na starost tým Michala Procházky, který se v agentuře stará i o korporátní komunikaci dalších klientů ze sektorů letectví, obranného průmyslu a logistiky.

„Rozšíření spolupráce s MSL nám umožní posunout korporátní komunikaci Stada na úroveň odpovídající našemu postavení na trhu generik a doplňků stravy. Po úspěšné integraci Walmarku nyní fungujeme jako jedna společnost se širokým portfoliem pro zdraví spotřebitele. Součástí našeho růstu na českém trhu je také posílení komunikace s médii a na LinkedIn,“ uvedl k novým aktivitám Tomáš Mihál, managing director firmy Stada.