
Tým agentury MSL
PR agentura MSL ze skupiny Publicis má nově na starosti celou korporátní komunikaci v médiích a na sociálních sítích výrobce generik a doplňků stravy Stada. Pro něj už od listopadu 2019 zajišťovala komplexní komunikaci akvizice českého výrobce Walmark, včetně media relations, podpory v interní komunikaci a vybraných aktivit v oblasti public affairs.
Rozšířený okruh spolupráce pro Stadu zahrnuje ze strany MSL průběžné zajišťování vztahů s médii pro prodejní jednotku v Praze a výrobní závod v Třinci, spolupráci profilování managementu v médiích a na sociálních sítích a také podporu při založení českého firemního profilu na LinkedIn a přípravu obsahového plánu pro tento profil. Realizaci má na starost tým Michala Procházky, který se v agentuře stará i o korporátní komunikaci dalších klientů ze sektorů letectví, obranného průmyslu a logistiky.
„Rozšíření spolupráce s MSL nám umožní posunout korporátní komunikaci Stada na úroveň odpovídající našemu postavení na trhu generik a doplňků stravy. Po úspěšné integraci Walmarku nyní fungujeme jako jedna společnost se širokým portfoliem pro zdraví spotřebitele. Součástí našeho růstu na českém trhu je také posílení komunikace s médii a na LinkedIn,“ uvedl k novým aktivitám Tomáš Mihál, managing director firmy Stada.

Apolena Rychlíková odchází z Alarmu

Generálním ředitelem ČT zvolen Jan Souček, Petr Dvořák po 12 letech končí

Parlamentní listy mění majitele, přebírají je Pavlíček a Španěl do firmy Naše média
