Dánský výrobce herního příslušenství SteelSeries si jako PR partnera pro český a slovenský trh vybral agenturu Grunex. Jejím úkolem bude zajistit tomuto klientovi servis z oblasti public relations, marketingu a spjatých herních a turnajových aktivit.
Do nabídky SteelSeries patří počítačové myši, podložky, klávesnice, headsety, gamepady a další zařízení. Pro fanoušky počítačových her má v nabídce také stylové oblečení. Je sponzorem víc než dvanácti mezinárodních herních klanů, jako jsou Tyloo, Fnatic či Natus Vincere.
„Produkty a směřování SteelSeries zapadají do našich aktivit v oblasti počítačového hraní, a tak budeme schopni kromě mediálního pokrytí přispět i zpětnou vazbou od hráčů,“ tvrdí Martin Liberský, ředitel agentury Grunex a současně vlastník společnosti Boosters, pod kterou tato agentura spadá. Boosters je firma činná právě v oblasti počítačových her, provozuje herní portál Grunex, internetovou televizi GrunexTV a pořádá eventy spojené s herními aktivitami.