Veřejnoprávní Český rozhlas zastavil spolupráci se Štěpánem Kotrbou, svým dosavadním externím analytikem, někdejším členem Rady Českého rozhlasu. Důvodem je incident z královéhradeckého nedělního sjezdu ČSSD. Vyjádření rozhlasu i Kotrby přináší Echo24.cz, incident popisuje Respekt.

Výrobce kojenecké výživy Hipp zvolil Fragile

Agentura má zajišťovat online kampaně a obsahovou strategii značky.

Daniel Kafka po sedmi letech vpustil do své firmy spolumajitele

Daniel Kafka

Tendr na online aktivity společnosti Hipp, německého výrobce kojenecké a dětské bio výživy, vyhrála agentura Fragile Media Daniela Kafky (vlastní 75 %) a skupiny Etnetera. Bude zajišťovat online kampaně, obsahovou strategii značky kojeneckého mléka Hipp Bio Combiotik a starat se i o další produkty Hipp a o digitální aktivity značky Bebivita.