V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Výrobce nealko nápojů Coca-Cola zařazuje do své distribuce whisky, rum a vodku

Výrobní a distribuční společnost Coca-Cola HBC Česko a Slovensko uzavřela partnerství s předním světovým výrobcem alkoholu, se skupinou Edrington. Od 3. prosince od ní převezme exkluzivní distribuci a prodej osmi značek prémiového alkoholu z kategorií whisky, rum a vodka. Edrington je desátý největší výrobce alkoholu na světě. Pod současným názvem vystupuje od roku 1961, ale jeho kořeny sahají až do roku 1850.

 

Highland Park

Coca-Cola přebírá distribuci mimo jiné prémiové whisky Highland Park

Coca-Cola HBC Česko a Slovensko bude nově v obou zemích distribuovat pět značek skotské whisky – Famous Grouse, prémiové Naked Grouse, Highland Park a Glenrothes a super prémiový Macallan. Dalšími novými nápoji v portfoliu budou rumy z Dominikánské republiky – prémiový Brugal a super prémiový 1888. Nabídku doplní i super prémiová vodka Snow Leopard, z jejíhož prodeje je podporován fond na záchranu kriticky ohroženého sněžného leoparda před vyhynutím. Od ledna už místní pobočka Coca-Coly distribuuje prémiové značky Aperol, Cinzano a Gin Bulldog ze skupiny Gruppo Campari.

„Společnost Coca-Cola HBC Česko a Slovensko je známá především jako výrobce a distributor kompletního portfolia nápojů společnosti Coca-Cola Company. Distribuce alkoholu je jejím vlastním byznysem, na kterém se ‘atlantská’ Coca-Cola nijak nepodílí,“ zdůrazňuje firma.

„Získání dalších značek prémiových alkoholických nápojů do našeho portfolia je dalším krokem na cestě stát se komplexní společností, která nabízí širokou škálu nápojů pro každou denní i noční příležitost. Dál tak posilujeme pozici v celém segmentu horeca a na poli dodavatele prémiového alkoholu – do aktuálního portfolia doplňujeme nejrychleji rostoucí kategorie, kterými jsou právě whisky, rum a vodka,“ uvádí Maria Anargyrou-Nikolic, generální ředitelka Coca‑Cola HBC Česko a Slovensko.