Výrobce „superpotraviny“ Mana vede Šimon Čapek, po 20 letech v Red Bullu

Jakub Krejčík a Šimon Čapek

Jakub Krejčík (vlevo) a Šimon Čapek

Novým ředitelem českého startupu Heaven Labs, který přes čtyřmi lety přišel se „superpotravinou“ Mana, se stal Šimon Čapek, někdejší hlavní manažer českého zastoupení původem rakouského energetického drinku Red Bull. Zdejší pobočku zakládal v roce 1998, vedl ji do roku 2013, kdy se stal oblastním marketingovým ředitelem pro Asii, se zodpovědností za 29 trhů. Z Red Bullu odešel na konci loňska.

Do Heaven Labs přichází s úkolem dát dosud živelně fungujícímu startupu jasnou obchodní a marketingovou strategii. Mana by se pod jeho vedením měla rozšířit do dalších retailových sítí i na nové trhy, mimo jiné do Ameriky. „Čekají mě zde dva důležité aspekty - jednak vývoj a rozšiřování dosud prakticky neexistující produktové kategorie, která se stává protikladem zavedených nehospodárných potravinářských systémů, zadruhé úzká spolupráce s kolektivem mladých a stejně revolučně smýšlejících lidí,“ uvedl Čapek.

Tvůrce Many, zakladatel startupu a většinový vlastník Jakub Krejčík si ponechává v gesci strategická rozhodnutí firmy. Kromě toho se bude víc soustředit na inovace a vývoj nových produktů.

Heaven Labs od svého vzniku každoročně zdvojnásobuje svůj obrat, tržby 87 milionů Kč za loňský rok 2017 plánuje i letos zdvojnásobit. Dalšímu růstu do budoucna nahrává i vize firmy, jak jednou efektivně uživit deset miliard lidí na planetě.