Pietro Filipi. Kara. Glami. Lookio. Čtvero tuzemských outletů. Čtvero malých českých značek. Best practices z Instagramu. Přijďte 20. listopadu na Módu v Česku do Aureole.

Vyšla kniha Volební kampaně 2013

Sborník vydalo brněnské sdružení Institut politického marketingu.

Kniha Volební kampaně. Foto: Institut politického marketingu

Kniha Volební kampaně. Foto: Institut politického marketingu

Sedmdesát lidí se ve čtvrtek večer zúčastnilo v baru Black Sheep na pražských Vinohradech křtu sborníku o volebních kampaních stran a hnutí kandidujících loni do parlamentu. Publikaci o 240 stranách Volební kampaně 2013 dali dohromady předseda sdružení Pavel Šíma, editorka a autorka Marcela Králiková a kolektiv autorů.

Křtu se účastnili mimo jiné i zástupci devíti volebních štábů, jejichž kampaně se v knize rozebírají – ANO, ČSSD, KDU-ČSL, KSČM, ODS, SPOZ, Strana zelených, TOP 09 a Úsvitu přímé demokracie. Politické marketéry Šíma přivítal jako imagology – s odkazem na Kunderu, podle něhož už před dvěma desítkami let z veřejného prostoru ustoupily ideologie a nahradily je imagologie, hry obrazů.

“Se zpožděním dvou dekád za komerčním marketingem se tu politický marketing stává dospělou disciplínou,” prohlásil vedoucí autorské skupiny Šíma. “Imagologie se odsud nikam nehne,” zhodnotil přístup kandidátů k nadcházejícím komunálním volbám.

Závěrem oficiální části křtu bylo promítání videoprůřezu loňskými kampaněmi.