“Zabíjet značky je dobré,” pravil v pátek na Marketing Festivalu Mark Ritson mimo jiné. Než bude možné jeho přednášku zakoupit na webu akce, doporučujeme jeho vystoupení z března a z října 2018 či z léta 2017 – v něčem stejná, v něčem podrobnější – i jeho starší pohled na sociální sítě.

Vystoupit netřeba: Superoperator umí automyčku ovládat z mobilu

Po Simple Care od Škodovky je tu další aplikace na ovládání automyček. Původně finský Superoperator, jenž spravuje také aplikaci Mycí digi linka pro Benzinu, nabízí možnost ovládat prostřednictvím mobilního telefonu programy myček sítě Benzina, MOL a postupně i dalších v Česku. Kromě spuštění a placení programů poskytuje uživatelům i celkový přehled o délce fronty před danou myčkou.

Obsazenost myčky zjistí řidiči pomocí kamer umístěných u myčky, které přenášejí záznam do aplikace. Superoperator dokáže řidiči najít nejbližší pobočku a nabízí i navigaci. Pro spuštění programu uživatel tak pouze zadá do aplikace registrační značku svého vozidla, kterou kamery rozpoznají, a vybere si z nabídky.

Platba probíhá online pomocí platební karty přímo v aplikaci, účet pak zákazník obdrží emailem. Superoperator navíc slibuje nižší ceny oproti placení tradičním způsobem, a to až o 10 Kč na každém programu. Další slevy si mohou uživatelé v apce sami vyhledat. Superoperator je k dispozici pro Android a iOS.