Výzkumná agentura Response:now, která funguje od loňského září v Česku, letos vstoupí na americký trh. Na expanzi získala investici 13 milionů Kč od skupiny privátních investorů. Mezi klienty agentury, která nabízí online výzkumy na klíč, patří na českém trhu třeba Rohlik.cz, Raiffeisenbank, Marks & Spencer, Direct pojišťovna, McCann-Erickson nebo Google.
V Americe funguje agentura na doméně responsenow.io. Online konfigurátor tak nabízí tytéž produkty v jednotlivých oblastech jako v Česku, s možností definice cílové skupiny podle sociodemografických parametrů a lokálního cílení. V nejbližších dnech spustí agentura na americkém trhu online marketingové kampaně a obchodní aktivity s cílem otestovat a zhodnotit efektivitu různých akvizičních kanálů.
„Od momentu, kdy Response:now spatřilo světlo světa, jsme měli ambici expandovat s naší službou do zahraničí. Po důkladném zvážení všech možností jsme se rozhodli pro USA,“ uvedl René Henc, zakladatel a šéf Response:now.
V rámci Česka chce být Response:now jedničkou na trhu v automatizovaných výzkumech. „Nedávno jsme přidali novou oblast výzkumu, která se zabývá testováním obalů. Během několika týdnů nabídneme také zaměstnanecké průzkumy, full-mix testy a pár dalších novinek. S expanzí a rozšiřováním produktového portfolia souvisí i postupné posilování našeho týmu. Aktuálně posilujeme oblasti projektového řízení, datové analytiky, marketingu a obchodu pro USA,“ dodává Henc.

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou
