Agenturní komunikační skupina Knowlimits Group v čele s managing partnery, jimiž jsou Markéta Dyllong a Petr Bažant, posiluje výzkumné oddělení. Na pozici research director k začátku března nastoupil Zdeněk Kubena, který se v reklamním průmyslu pohybuje více než 24 let. Cílem posílení výzkumu je snaha nabídnout klientům lepší služby a optimalizovat jejich marketingové aktivity.
Kubena v minulosti mimo jiné působil jako výzkumný ředitel ve skupině Omnicom, kde vedl tým marketingových výzkumníků a datových specialistů. Ve své kariéře se zaměřuje na návrh a vývoj výzkumných i datových projektů, automatizaci a optimalizaci komunikace a také na problematiku crossmediálních výzkumů. Podílel se na sociologicko-marketingových studiích a je aktivním členem metodologických komisí oborových asociací ATO a SPIR.
„Věříme, že se nám se Zdeňkovou pomocí podaří ještě lépe propojit datová řešení pro jednotlivé divize celé skupiny – média offline a online, ale například i instore,“ říkají Dyllong a Bažant s tím, že díky posílení výzkumného týmu plánuje skupina nově kompletní fullservice inhouse řešení i takových projektů, které dosud částečně outsourcovala.