Náš newsletter tradičně přešel na letní provoz: v červenci a srpnu chodí jednou týdně, a to v pondělí.

Vzniká síť holografických reklamních nosičů

Síť indoor holopanelů vzniká s podporou Václava Dejčmara a marketingové agentury Haze.

Holopanel od Holomotion Media. Foto: Anna Šolcová

Holopanel od HoloMotion Media. Foto: Anna Šolcová

Holopanely od Holomotion Media se uvedly v Doxu. Foto: Anna Šolcová

Holopanely od HoloMotion Media se uvedly v Doxu. Foto: Anna Šolcová

Tým Holomotion Media. Foto: Anna Šolcová

Tým HoloMotion Media. Foto: Anna Šolcová

Tuzemskému reklamnímu trhu se představila nová síť digitálních nosičů, takzvaných holopanelů. Skleněné, zcela průhledné panely na podstavci o rozměrech zhruba tradiční vitríny citylight (CLV) využívají jako materiály kalené sklo a komaxitovaný kov a obraz v rozlišení HD emitují do jedné či obou stran. Panely, pro něž razí zkratku HLV, bude vyrábět a pronajímat nová firma HoloMotion Media, v níž mají podíl investor Václav Dejčmar (patří mu 39 %), agentura Haze a zakladatel projektu Dominik Peršl.

„V první fázi jde o vybudování sítě reklamních nosičů, které umožňují holografickou reklamu. V dalších fázích by měl přibýt i zvuk a interaktivita,“ říká Peršl. Síť zatím pokrývá velká pražská obchodní centra a postupně se bude rozšiřovat celostátně i do zahraničí. přičemž letos by mělo vzniknou 10 panelů a do výroby se plánují další desítky. Panely jsou osazené v nově otevřeném Centru Stromovka a v Arkádách Pankrác, další jeden by měl brzy přibýt v Centru Černý Most a dva v centru Westfield Chodov, počítá se s Novým Smíchovem či Atriem Flóra.

Agentura Haze, za níž stojí reklamní režisér Jakub Hussar a kreativec Martin Charvát, dodává HoloMotion Media hardware i standardizovanou reklamu pro trojrozměrnou projekci, desetivteřinové reklamní spoty, které se promítají na panelu v nekonečné smyčce. Základní jednotková cena nasazení spotu na měsíc činí 32.500 Kč, kreativa začíná na 10.000 Kč. „Máme tým grafiků a animátorů a specializované natáčecí studio,“ podotkl Hussar, který působí jako kreativní ředitel celého projektu.

Holopanel neboli HLV (Holographic Light Vitrine) má zobrazovací plochu 111 na 157 centimetrů

Holopanel neboli HLV (Holographic Light Vitrine) má zobrazovací plochu 111 na 157 centimetrů. Garantuje za hodinu 55 přehrání desetivteřinového spotu, minimální délka kampaně jsou dva týdny, na jedné ploše zobrazuje až šest spotů ve smyčce

„Podobná technologie už se tu a tam v reklamě objevila. My přicházíme se sítí standardizovaných reklamních nosičů, umožňující smysluplný dopad,“ uvádí Martin Charvát.

Jednotlivé panely lze i stavět vedle sebe a skládat z nich větší obraz. „Budoucnost standardu HLV není jen v reklamě a marketingu. Pro holopanely se nabízí využití ve veřejném prostoru, v městské hromadné dopravě, na letištích, nádražích, v muzeích i galeriích. Nebo třeba jako navigační a informační panely na poštách či úřadech,“ dodává Charvát.