Seznam Zprávy se uvedly v nové podobě. Web chce posílit investigativu, sekci o byznysukomentáře. „V internetovém prostředí chceme být tím, čím bývaly ve zlaté éře tradiční, nezávislé noviny,“ prohlašuje šéfredaktor Jiří Kubík. V redakci dělá přes 70 lidí, včetně externistů. 

Vznikl Brandmark, butik na budování značek

Z digitální agentury Apploud se oddělil Brandmark Boutique. Zajišťuje kreativu a strategie.

Marek Bouška

Marek Bouška založil Apploud i Brandmark

Po šesti letech působení se z agentury Apploud, zaměřené na digitální marketing a vývoj, oddělila její kreativní a strategická část, která nyní působí pod novým názvem Brandmark Boutique. Důvodem byla stále silnější poptávka po poradenství v oblasti strategického marketingu, tvorby značek, kreativy a řízení inovačních procesů se silným zázemím v technologiích. Brandmark Boutique také přesídlil do kubistické Kovařovicovy vily na pražské Výtoni.

Zatímco Apploud zůstává strategickým partnerem v oblasti vývoje aplikací a digitálního řešení na míru, Brandmark Boutique, který stojí za integrovanými kampaněmi pro klienty BMW, Mini, Red Bull nebo Bang & Olufsen, se soustřeďuje především na uvádění značek na trh, nových i etablovaných. Zároveň spolupracuje s ryze českými společnostmi s globálním dosahem, jako jsou Festka nebo Gravelli.

„Vytváříme silný a dlouhotrvající vztah mezi značkami a jejich zákazníky. To, co nás odlišuje od jiných agentur, je silná znalost obchodních potřeb zákazníků a tvorba takové strategie, jakou zákazník skutečně potřebuje. To jsme prokázali například při uvedení organických příchutí pro značku Red Bull nebo při kompletním vytvoření značky Čerstvě utrženo či Šumavské stráně,“ říká Marek Bouška, zakladatel Apploudu i Brandmarku. 

„U posledně jmenovaného developerského projektu jsme nečekaných obchodních úspěchů dosáhli jen vhodně zvolenou digitální strategií. My vlastně nejsme úplně formát agentury, spíš takový butik s dobrými analytickými schopnostmi a exkluzivním servisem. Do budoucna se chceme věnovat víc i našim vlastním projektům na poli inovací například v oblasti práva, bankovních služeb či realit, které procházejí jednou z největších transformací ve své historii.“

Značková zelenina? To je Čerstvě utrženo

Čerstvě utrženo

Jak se prezentuje značka ovoce a zeleniny Čerstvě utrženo

Zmíněná vytvořená značka Čerstvě utrženo, která patří stejnojmennému farmářskému družstvu ze Zlína, představuje zřejmě první v Česku vytvořenou samostatnou značku ovoce a zeleniny. „Důvod je jediný - chtěli jsme do obchodů a k lidem vrátit zeleninu a ovoce, které chceme doopravdy jíst,“ přibližuje Marek Bouška.

Brandmark se od počátku podílel na celkovém pojetí a strategii značky. Ve spolupráci se zadavatelem vytvořili název, logo a kompletní vizuální identitu, nastavil styl a jazyk komunikace a připravil veškeré texty a další obsah pro web i sociální sítě.

Čerstvě utrženo

Jak se prezentuje značka ovoce a zeleniny Čerstvě utrženo

„Přesvědčili jsme investora, který za značkou stojí, ať nedává vypěstovaná rajčata k dipozici anonymně velkým odběratelům, ale vytvoří si silnou značku, se kterou bude snažší vyjednávat spolupráci s hypermarkety napřímo a ony samy budou Čerstvě utrženo chtít prodávat.“ Dnes ovoce a zeleninu pod zmíněnou značkou prodává Kaufland, Tesco, Globus, Makro či e-shopy Rohlik.cz a Košík.cz.