Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Vznikl časopis o filantropii. Šéfuje mu Marek Šálek, grafiku vytvořil Jan Vyhnánek

Nadace Via začala vydávat čtvrtletník pro obnovu české filantropie Umění darovat (The Art of Giving) [verze v PDF, 2 MB]. „Chceme, aby náš nový titul šířil myšlenky individuálního, soukromého dárcovství, měl by tedy sloužit především jako důvěryhodný zdroj informací pro tuzemské vysokopříjmové skupiny,“ uvedl ředitel nadace Jiří Bárta.

Časopis tvoří osobnosti v minulosti spjaté s časopisem Týden. Autorem grafického návrhu je Jan Vyhnánek, nynější výtvarný ředitel v Economii, šéfredaktorem Marek Šálek, který si do neziskového sektoru odskočil v rámci Roku jinak, programu Nadace Vodafone ČR.