Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Vznikl měsíčník Retail Info Plus věnovaný obchodu, bude v elektronické podobě

Šéfredaktorkou bude Eva Klánová, která do října loňského roku zastávala pozici šéfredaktorky druhého oborového časopisu Moderní obchod.

  • ČTK
  • 02. 02. 2011 01:11

Na trh vstoupil nový odborný měsíčník Retail Info Plus, který je primárně určen pro obchodníky a jejich dodavatele. Vycházet bude v elektronické podobě. ČTK to sdělila šéfredaktorka časopisu Eva Klánová. Vydávat jej budou vydavatelství Press21 a provozovatel informačních portálů o nakupování Retail Info.

„Časopis se bude zabývat problémy obchodu, dodavatelů, logistiky, technologiemi pro obchod a řadou dalších témat,“ uvedla Klánová, která do října loňského roku zastávala pozici šéfredaktorky druhého oborového časopisu Moderní obchod.

Elektronická podoba časopisu podle ní bude nejen šetrná pro životní prostředí, ale nabízí i další možnosti pro inzerenty. Ti budou moci kromě klasické inzerce oslovit čtenáře například televizním spotem nebo videoprezentací novinky, kterou uvádějí na trh, a to i se zvukovým komentářem.

Časopis bude dále propojen s informačním portálem společnosti Retail Info, jejímž největším projektem v České republice je portál o nakupování v maloobchodních řetězcích AkcniCeny.cz. „Tím se, ač v principu odborné periodikum, stává časopis dostupným také spotřebitelské veřejnosti, která má o oblast obchodu zájem,“ uvedla Klánová.