Na vysokoškoláky a absolventy cílí 3. ročník akce Nakafe, jež proběhne 25. dubna v Praze, Brně a Frýdku-Místku. Šestnáct členů Asociace komunikačních agentur (AKA) otevře brány zájemcům v rámci akce, již loni navštívilo 500 zájemců o práci v komunikaci. Vstup je grátis, lze přijít od 17 či od 19 hodin. „Počet návštěvníků z loňska překonáme,“ předpokládá Marek Hlavica, výkonný šéf AKA.

Vznikl online magazín pro milleniály Freshtag.cz

Skupina autorů, která zakládala a nedávno prodala Ticketstreamu kulturní portál Informuji.cz, přichází s novým obsahovým webem Freshtag.cz. Ten cílí na takzvané milleniály. Texty jsou nejvýš na sedm minut čtení a chtějí mluvit jazykem mladých. Přibýt mají krátká videa či podcasty. V čele týmu autorů stojí Miroslav Pancíř, který napůl s Lenkou Šachlovou vlastní vydavatelskou firmu Taste Feel. Podle Pancíře se na milleniály „teď soustředí všichni – zaměstnavatelé, výrobci, prodejci“.