Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Vznikla agenturní skupina Near & Dear

Agentury Story tlrs, Topic PR, Triple Bang Agency a Dev Bros spojují síly v jednu grupu.

Management skupiny Near & Dear. Zleva Jakub Novák, Karel Pluhař, Adéla Marešová, Piero Šesták, Šimon Vodrážka, Slávek Nejedlý, Tomáš Urbánek

Management skupiny Near & Dear. Zleva Jakub Novák, Karel Pluhař, Adéla Marešová, Piero Šesták, Šimon Vodrážka, Slávek Nejedlý, Tomáš Urbánek

Digitální Story tlrs, píáristé z Topic PR, stratégové a kreativci z Triple Bang Agency a vývojáři Dev Bros se spojili v nové agenturní skupině Near & Dear. Tu nově tvoří padesát profesionálů z jednotlivých oborů, kteří klientům nabízejí komplexní podporu značky. Skupinu vlastní z 50 % Piero Šesták, 25 % má Šimon Vodrážka a 25 % Jakub Novák, v průběhu letoška skupina dokončí vstup do všech zakládajících agentur.

Společný obrat firem za loňský rok přesáhl 40 milionů Kč. Firmy z Near & Dear Group aktuálně spolupracují s desítkami klientů, mimo jiné s Imperial Brands, Grohe, Škoda Auto nebo Henkel.

„Základní filozofií skupiny je, abychom se skvěle doplňovali lidsky i svou činností, a dokázali nabídnout lepší, efektivnější a ucelenější služby společně, než každý zvlášť. Chceme vytvořit platformu pro další společný růst, přibírat nové agentury, které nás dále doplní a následně pomáhat projektům, do kterých můžeme investičně vstoupit a posouvat je.“ říká Piero Šesták jako ředitel Near & Dear.

Největší ze skupiny, digitální agenturu Story tlrs, nově řídí Adéla Marešová z pozice generální ředitelky a Slávek Nejedlý z pozice provozního ředitele. Nejedlý rozvíjí i Dev Bros. Topic PR vede její zakladatel Karel Pluhař. Foto a video produkci Více než video má na starosti Šimon Vodrážka. Triple Bang zastupuje Tomáš Urbánek, který stojí i na dalších dvou zakladatelích - Radku Schenkovi a Pavlu Čadovi.

S novým názvem vznikla také nová vizuální identita, nový je i slogan Působíme tam, kde můžeme věci posunout kupředu. Ten odkazuje na cílenou komunikaci, ale také na kompletní start nových projektů nebo rozvoj fungujících. Nejvýznamnějším je rozjezd coworkingového hubu K10 a následný prodej majoritního podílu skupině Hub Ventures působící na českém trhu pod značkou Impact Hub, který proběhl ještě před oficiálním zformováním celé skupiny. Nyní je pod skupinou například český surfový shop a značka Surfr.