Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Vznikla mediální agentura KnowMoravia

Nový brněnský projekt je společným podnikem Knowlimits a Break Point Communications.

Petr Krhánek

Petr Krhánek

V moravském regionu se klienti mohou obracet na nově vzniklou mediální agenturu KnowMoravia se sídlem v Brně. Je společným projektem komunikační skupiny Knowlimits Group a brněnské agentury Break Point Communications. Ta vznikla v roce 2007, sídlí v Brně a pobočku má ve Vyškově. Knowlimits má ve společném podniku 52 %, Break Point 48 %. Svým klientům nejen z regionu KnowMoravia nabízí služby v oblasti strategie, plánování a nákupu médií, a to v Česku i v zahraničí.

„Díky předešlým zkušenostem v oblasti marketingu a dlouhodobému působení v regionu známe potřeby moravských firem,“ podotkl Petr Krhánek, executive director KnowMoravia.

„Vždy bylo naší snahou být klientům co nejblíže. Spolupráce v rámci KnowMoravia nám umožní poskytnout plnohodnotný servis velké mediální agentury v kombinaci s lokálním přístupem v jednom z nejrychleji rostoucích regionů Česka,“ uvádí Jan Vidím, šéf skupiny Knowlimits. Ta už před měsícem uzavřela strategické partnerství s agenturou Fragile.

Mezi služby poskytované nově vzniklou agenturou patří rovněž zprostředkování výběru dodavatele produkčních služeb v oblasti tvorby audiovizuálních spotů a grafiky ostatních reklamních nosičů či instore reklama, na níž se specializuje jedna ze sesterských společností, která mimo jiné exkluzivně nabízí reklamní prostor v místě prodeje v řetězcích Teta a Makro.