Vznikla nová agentura Darwin & the Machines

Kreativu řídí Michal Pastier, ředitelem v Česku je Marian Fury, na Slovensku Martin Blaško.

Tým agentury Darwin & the Machines

Tým agentury Darwin & the Machines

Bývalý šéf české pobočky slovenské agentury Zaraguza Marián Fury a Martin Blaško, bývalý šéf slovenské Zaraguzy, představují vlastní agenturu, jejíž založení avizovali na sklonku loňska. Její název zní Darwin & the Machines, motto je Ideas by humans, enhanced by machines. Ve spolupráci se chce zaměřovat na dlouhodobou efektivitu marketingové komunikace. Fury bude řídit českou pobočku nové agentury, Blaško slovenskou. Kreativním ředitelem agentury je Michal Pastier, který odešel z téže pozice v Zaraguze, kde zůstává už jen spolumajitelem, strategické oddělení vede Juraj Pobjecký a design Tereza Talichová.

Zakladatelé nové agentury chtějí spojovat nejúčinnější principy z tvorby kreativních marketingových kampaní s nástroji na jejich měření a zlepšování, tvořit namísto jednorázových kampaní dlouhodobou a konzistentní komunikaci značek: „Specialisté tak budou moci vybírat ty nejvhodnější nástroje na marketingovou automatizaci podle potřeb klienta a kombinovat je se strategickým přístupem k aktivačním kampaním a komunikací na posilnění značky.“

Logo Darwin & the Machines

Logo Darwin & the Machines

„Naší ambicí je pomáhat klientům s jejich evolucí kampaní televizních a online kampaní a hledat nové příležitosti pro jejich byznys. Od strategie, kreativity, po mediální plánování. Víme, že atraktivita, srozumitelnost, konzistence a vyšší frekvence mají přímý dopad na efektivitu, ale vytvořit tým specialistů, kteří je dokážou pokrýt, trvá roky. Toto chceme klientům poskytnou okamžitě,“ říká Marian Fury.

„Jsem velmi rád, že se můžu naplno věnovat dalšímu projektu, který má potenciál tvořit firmy se stamilionovou valuací,“ prohlásil Michal Pastier. „Obrovskou výhodou je přímé napojení na brandingové studio GoBigname, které má za sebou už víc než 250 projektů nových značek. Tam, kde GoBigname vytvoří novou značku od jejího zadefinování, přes název, identitu a ochrannou známku, může klient plynule pokračovat do Darwin and the Machines, kde mu tým specialistů pomůže s lokální i mezinárodní expanzí a vytvořením komunikačního ekosystému,“ popisuje Pastier strategii propojení.

„Aktuálně připravujeme kampaně nejen v regionu, ale už i v USA nebo v Austrálii a chystáme se na dalších 24 trhů,“ dodává Fury.