V neděli po osmé začal na televizi Nova nový detektivní seriál z prostředí advokátní kanceláře Dáma a Král. V hlavních rolích Matěj Hádek, Tereza Hofová a Miroslav Donutil. Hlavním scenáristou je Štefan Titka, hlavním režisérem je Vladimír Michálek, producentem Bionaut Vratislava Šlajera, který pro Českou televizi dělal Svět pod hlavou a s Donutilem Doktora Martina.

Vzniklo sdružení digitálních agentur BlueAlliance

Obchodní spolupráci ustavilo devět agentur z regionu, Česko reprezentuje Effectix.com.

Tým agentury Effectix

Tým agentury Effectix

Devět nezávislých agentur z oblasti střední a východní Evropy, které se specializují na digitální marketing, analytiku, SEO, placené vyhledávání a sociální média, založilo sdružení BlueAlliance. Devítka agentur tím uzavřela písemnou dohodu o mezinárodní obchodní spolupráci v regionu. Účastní se jí agentury z Česka, Slovenska, Chorvatska, Maďarska, Litvy, Polska, Rumunska a Ukrajiny. Česko zastupuje agentura Effectix.com, Slovensko pak Pizza SEO.

BlueAlliance reprezentuje celkem 317 zaměstnanců členských agentur, které mají ve správě klientské mediální rozpočty v celkové výši přes 390 milionů Kč. Dohoda byla podepsána během workshopu v sídle agentury Bluerank v Polsku. Spolupráce začala vznikat už loni, kdy agentury založily partnerství.

Zakládající členové BlueAlliance

  • Aweb (Ukrajina)
  • Bluerank (Polsko)
  • Effectix.com (Česká republika)
  • eStrategai (Litva)
  • Growww Digital (Maďarsko)
  • Intren (Maďarsko)
  • KG Media (Chorvatsko)
  • Pizza SEO (Slovensko)
  • WebDigital (Rumunsko)

Cílem aliance je pomoci rozšířit činnost jednotlivých agentur mimo domovské státy a nabídnout tak jejich klientům služby na ostatních trzích střední a východní Evropy. Agentury plánují koordinovat své aktivity a rovněž sdílet zkušenosti a postupy, které vycházejí ze znalosti lokálních trhů i specifického chování zákazníků. Všechny firmy ze sdružení jsou přitom certifikované jako Google Premier Partner.

Aliance plánuje v budoucnu přibírat další členy.