Televize Prima změnila svůj bulvární web Prima Style na Lajk.cz, se zaměřením na youtuberskou scénu. Rebranding následuje poté, co na Prima Style v návštěvnosti vedly už ne celebrity, ale právě youtubeři. Nový web následuje zahraniční 9gag či Ladbible, cílí na mladé, řídí ho Milan Rozšafný.

Vzniklo sdružení digitálních agentur BlueAlliance

Obchodní spolupráci ustavilo devět agentur z regionu, Česko reprezentuje Effectix.com.

Tým agentury Effectix

Tým agentury Effectix

Devět nezávislých agentur z oblasti střední a východní Evropy, které se specializují na digitální marketing, analytiku, SEO, placené vyhledávání a sociální média, založilo sdružení BlueAlliance. Devítka agentur tím uzavřela písemnou dohodu o mezinárodní obchodní spolupráci v regionu. Účastní se jí agentury z Česka, Slovenska, Chorvatska, Maďarska, Litvy, Polska, Rumunska a Ukrajiny. Česko zastupuje agentura Effectix.com, Slovensko pak Pizza SEO.

BlueAlliance reprezentuje celkem 317 zaměstnanců členských agentur, které mají ve správě klientské mediální rozpočty v celkové výši přes 390 milionů Kč. Dohoda byla podepsána během workshopu v sídle agentury Bluerank v Polsku. Spolupráce začala vznikat už loni, kdy agentury založily partnerství.

Zakládající členové BlueAlliance

  • Aweb (Ukrajina)
  • Bluerank (Polsko)
  • Effectix.com (Česká republika)
  • eStrategai (Litva)
  • Growww Digital (Maďarsko)
  • Intren (Maďarsko)
  • KG Media (Chorvatsko)
  • Pizza SEO (Slovensko)
  • WebDigital (Rumunsko)

Cílem aliance je pomoci rozšířit činnost jednotlivých agentur mimo domovské státy a nabídnout tak jejich klientům služby na ostatních trzích střední a východní Evropy. Agentury plánují koordinovat své aktivity a rovněž sdílet zkušenosti a postupy, které vycházejí ze znalosti lokálních trhů i specifického chování zákazníků. Všechny firmy ze sdružení jsou přitom certifikované jako Google Premier Partner.

Aliance plánuje v budoucnu přibírat další členy.