Obchodní zastupitelství Radiohouse, nový společný podnik Media Marketing Services a Regie Radio Music, tedy rozhlasových skupin Media Bohemia a Lagardere, povede Michal Beran, do srpna šéf zastupitelství Media Club televize Prima. Oficiálně nastupuje dnes 3. listopadu. Beran loni v únoru opouštěl Lagardere, po šestnácti letech, naposledy řídil Regie Radio Music.
Ředitelem agenturního prodeje bude Karel Friml, který řídí národní prodej mediazastupitelství Media Marketing Services. Jednateli společného podniku, v němž mají Media Bohemia a Lagardere po 50 %, jsou Miroslav Hrnko a Daniel Sedláček. Činnost nové firmy mají podporovat šéfové marketingu Petr Uchytil za Lagardere a Pavel Lupjan za Media Bohemia.
Prodejce rozhlasové reklamy Radiohouse vznikl v reakci na přesun rádia Impuls do Media Clubu televize Prima. Radiohouse bude mít na trhu nadpoloviční podíl, konkrétně přes 52 %. Obchodně sdružuje přes 60 stanic, mimo jiné celoplošná rádia Frekvence 1 a Evropa 2 či sítě regionálních rádií Blaník, Hitrádia, Fajn Radia a Rock Rádia.
Vedle Radiohousu s 52 % tržního podílu (Media Marketing Services přináší 33 %, Regie Radio Music 19 %) bude stát rovněž nově zformované zastupitelství Radio United s rádii Andreje Babiše a Ivana Zacha s celkovým podílem 23 %. Veřejnoprávní rozhlas má také 23 %. Zbylá 2 % tvoří na trhu ostatní stanice včetně nezastupovaných.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Shortlist ceny Lemur vede Svengali, za přínos PR bude oceněn Ladislav Kříž
