Všeobecná zdravotní pojišťovna chystá změnu svého komunikačního stylu. Vedle šedesátimilionové zakázky na nákup mediálního prostoru tak připravuje i tendr na grafické a designové služby v oblasti korporátní identity. Hodnota této zakázky činí předběžně čtyři miliony Kč, mělo by jít o dvouletou smlouvu. Informaci o tom zveřejnil dnes Věstník veřejných zakázek.
Úkolem realizátora budou grafické a designové práce v rámci firemní image pojišťovny VZP, prováděné kontinuálně na základě elektronického briefu. Samotná činnost bude spočívat v přípravě grafických nebo designových návrhů pro image polepy v rámci akcí a aktivit ústředí pojišťovny, obecné image roll-upy, bannery, LCD obrazovky na pobočkách, vizitky, razítka, merkantilní tiskoviny, prezentační materiály (grafický design pro propagační stolky, stojánky, vlajky, stany, reklamní stěny a podobně), orientační systém a značení budov, značení vozidel, PR inzerce pro tiskové oddělení, image kampaně a grafická podpora pro všechny úseky ústředí, imageové online bannery, infografika a návrhy pro řešení webových stránek, facebookového profilu pojišťovny a dalších microsite.
Vítěz výběrového řízení by měl pracovat pro pojišťovnu od ledna 2017 do prosince 2019.