Všeobecná zdravotní pojišťovna (VZP) začne hledat partnera pro dvouletý nákup mediálního prostoru pro své reklamní a marketingové aktivity. Hodnota této zakázky dělá 60 milionů Kč. Předběžnou informaci zveřejnil dnes Věstník veřejných zakázek. Otevřené zadávací řízení vypíše VZP podle své tiskové manažerky Dany Blahutové nejdřív za jeden měsíc. Teď proto ještě nejde stanovit konkrétní datum pro otevírání nabídek.
Zakázka se skládá ze dvou základní částí.
- První tvoří nákup prostoru pro reklamu v televizi, rádiích, v tisku a v online médiích, a to celkem za 44,2 milionu Kč.
- Druhou částí této veřejné zakázky je nákup reklamy v outdoorových a indoorových médiích, jehož hodnota dělá 15,8 milionu Kč.
Zakázka zahrnuje plánování mediálních reklamních kampaní, nákup mediálního reklamního prostoru, monitoring mediálních aktivit konkurence a podobně.

Web Economie bude mít nové vedení
Josef Pazderka jako šéfredaktor Aktuálně.cz končí

Televize představila nového tvůrce
Luděk Staněk přichází na Novu. Bude kreativním producentem komediálních seriálů

Porotci ocenili kampaň 13 minut
Český úspěch v Cannes Lions: McCann a Hero & Outlaw mají stříbrného Lva za PR

Moderátor a rádio mají stříbrnou svatbu
Leoš Mareš slaví 25 let na Evropě 2. Chce vydržet do roku 2047

Kontrakt na roky 2023 až 2027 podepsán