Nejposlouchanějším českým rádiem zůstává soukromé Rádio Impuls společnosti Londa, které v 2. a 3. čtvrtletí letošního roku poslouchalo denně v průměru 1,05 milionů lidí. Druhým nejoblíbenějším rádiem je Frekvence 1 (949 tisíc), třetí Evropa 2 (877 tisíc) - obě provozuje koncern Lagardere.
Poslechovost všech rádií se meziročně zvýšila, největší nárůst zaregistroval Český rozhlas 1 - Radiožurnál, který ve sledovaném období denně ladilo 783 tisíc lidí, oproti 697 tisícům loni. Druhým skokanem byl Český rozhlas 2 - Praha, který narostl na 437 tisíc posluchačů, z 371 tisíc.
„Zvýšení poslechu celoplošných stanic v celkovém součtu kompenzuje pokles, který zaznamenaly některé regionální stanice Českého rozhlasu,“ konstatovalo vedení veřejnoprávního rádia, které má celkem na trhu (poslechovosti) podíl 21 %.

Nejposlouchanější celoplošné rozhlasové stanice (odhad poslechovosti včera, v tisících). Zdroj: Median, STEM/MARK

Vývoj poslechovosti v sociodemografické skupině ABC1. Zdroj: Median, STEM/MARK
Mezi regionálními stanicemi zůstává s velkým náskokem nejposlouchanější Rádio Blaník.

Denní poslechovost regionálních rádií. * statisticky významná změna. Zdroj: Median, STEM/MARK
Mezi rozhlasovými mediazastupiteli se zmenšily rozdíly - první dvě, tedy Media Marketing Services (MMS) a Regie Radio Music (RRM) mají dosah na zhruba 2,8 milionu posluchačů. Zbytek trhu patří Media Masteru, který prodává reklamu na stanicích Českého rozhlasu.

Rozhlasové sítě (vývoj odhadovaných podílů na trhu). Zdroj: Median, STEM/MARK