Po Barboře Wagnerové z agentury Symblaze nastupuje na post předsedkyně sdružení Digitální agentury, sekce při Asociaci komunikačních agentur, další žena. Simona Lišková, managing director agentury Mather Advertures, se vedení sekce ujímá na dalších šest měsíců.
Na Simonu tedy čeká schválení strategie a cílů na další rok, rozjezd plánovaných aktivit a představení novinek. Uvažuje se o novém newsletteru či pořádání kulatých stolů.
„Doufáme, že se nám pomocí nástrojů jako je konference, kulatý stůl či newsletter podaří stimulovat jak klienty, tak agentury k odvážným a ambiciózním řešením. Toho nejodvážnějšího opět čeká ocenění Zlaté Koule,“ říká Simona Lišková.
Start kariéry Liškové v marketingu je spojen s uvedením značky IKEA v Česku a na Slovensku. Po čase v agentuře Young & Rubicam se přesunula do Ogilvy Group, v níž strávila deset let. Po třech letech řízení značky a marketingové komunikace v Telefónica O2 se do Ogilvy v roce 2010 vrátila do čela Mather Advertures.