Mediální agentura Wavemaker ze skupiny GroupM sítě WPP přibrala na počátku roku 2019 tři nové tváře.

Jan Kurel
Jan Kurel, nově jmenovaný digital media director, bude mít na starosti veškeré aktivity spojené s digitální komunikací v agentuře a napříč celým klientským portfoliem. Nahrazuje Daniela Mansoura. Přišel z UPC, kde měl tři roky na starosti vedení týmu a projektů týkajících se onlinu pro Česko a Slovensko. Předtím pět let řídil online projekty a strategie ve Fragile Media. Dřív pracoval v Centrum Holding, kde se podílel na mediálních strategiích v portfoliu Centrum.cz a obchodnímu rozvoji malých a nově vznikajících agentur.

Michal Benda
Michal Benda povede klientské portfolio v čele s významným klientem Beiersdorf. Celou svou dosavadní profesní kariéru zasvětil IPG Mediabrands a agenturám Universal McCann a Initiative. V posledním roce se na pozici regional media director věnoval mezinárodní koordinaci mediálních aktivit a crossmediálním řešením pro klienta Lego. Klientské portfolio Wavemakeru přebírá od Markéty Endrštové, která se přesouvá na jinou pozici.

Ondřej Komár
Na pozici digital strategist nastoupil Ondřej Komár, bude mít na starosti strategický rozvoj klientů. Vystudoval obor informační management v Hradci Králové a dosud pracoval v e-shopu se spodním prádlem Astratex jako tým lídr se zodpovědností za výkonnostní marketing na sedmi trzích, za sedmičlenný tým a přípravu podkladů pro rozhodování o expanzi firmy.

Proč někteří veřejnoprávním médiím nevěří a asi nikdy věřit nebudou

Přichází Prima+, TV Prima masivně investuje do nových seriálů pro streaming

Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou
