Pražská digitální agentura WDF získala tři nové klienty pro dlouhodobou spolupráci. Je to americká firma HID Global vyrábějící bezpečnostní technologie a vzdělávací instituce JK Education. Posledním v řadě je Colgate Palmolive, pro něhož agentura připravila redesign webu Centrum zdravého úsměvu.
Americká HID Global, nezávislá značka švédského konglomerátu pro kontrolu dveří a přístupu Assa Abloy, s agenturou WDF navázala dlouhodobou spolupráci v oblasti vývoje digitálních produktů. „V první řadě nyní pro klienta vytváříme nový zabezpečený developerský portál, klientský web s návrhem redakčního systému na míru. S firmou HID jsme měli námluvy od loňského roku,“ uvedl Vojtěch Strnad, šéf a partner agentury WDF. V týmu pro klienta budou pracovat Sergej Senchyk, Jan Čuma, Karel Smetana a Pavel Svatoň.
JK Education si klade za cíl zajistit studentům kvalitní vzdělání, pomoci vybrat školu, která nejlépe odpovídá jejich cílům, zájmům a ambicím s tím, že instituce spolupracuje s desítkami partnerských soukromých internátních škol z USA, Kanady a Evropy. V rámci poradenských služeb nabízí instituce také pomoc s přijetím na zahraniční státní střední školy do hostitelských rodin v rámci výměnných pobytů. „V počátku jsme převzali správu stávajících webů a postupně pracujeme na vytvoření nového portfolia webových prezentací,“ upřesňuje Strnad. Pro klienta dělají Libor Ptáček a Michal Pham.
Zmíněný portál Centrum zdravého úsměvu je projekt založený na třístranné spolupráci mezi výrobcem produktů zubní hygieny Colgate-Palmolive ČR, Asociací dentálních hygienistek České republiky a sítí drogerií DM. „Na webu jsme zapracovali jak designem, tak částečně i texty a práce ještě nekončí, také v případě tohoto klienta se jedná o dlouhodobou zakázku,“ komentuje šéf WDF.
Agentura rovněž přepracovala prodejní portál Expira.cz, zaměřený na zlevněné nabídky a zboží těsně před koncem záruční lhůty. „Začátkem roku 2020 jsme z portálu udělali marketplace a posunuli ho především do segmentu B2B segmentu,“ přiblížil David Černý, šéf a zakladatel webu. „Cílem pro nás nyní je vybudovat pozici silného lídra outletových nabídek v segmentu B2B na českém trhu a následně expandovat do zahraničí,“ dodává.