Celkem o pětici lidí se na přelomu roku rozrostla pražská digitální agentura WDF. Loni svůj tým rozšířila o dva vývojáře a jednoho manažera, začátkem letošního roku přijala další dva projektové manažery. Celkově v ní tak pracuje 19 lidí, v čele s ředitelem a spolumajitelem Vojtěchem Strnadem. Za pět let obrat agentury vyrostl z šesti milionů korun v roce 2014 na 17 milionů v loňském roce 2019. Kromě Strnada mají v agentuře podíl Roman Smola, Stanislav Birčák a skupina Dignity Kamila Koupého.
Se začátkem roku 2020 pak agentura hlásí nové rozsáhlé projekty pro svého dlouholetého klienta, norskou firmu podnikající kolem ropných vrtných plošin Bassoe Offshore. Pro ni chystá několik nových projektů při řešení celkové digitalizace. Loni pro klienta spustila placenou databázi vrtných plošin Bassoe Analytics.
Během loňského roku agentura navázala spolupráci se společnostmi Preciosa, Colgate-Palmolive či HID Global. Spustila rovněž novou generaci svého produktu Chatbot, který postupně implementovala pro klienty, mezi nimiž bylo třeba město Plzeň.
„Chatboti jsou zcela jistě budoucnost automatizované komunikace a integrované umělé inteligence pro mnoho odvětví, nejen úřady nebo mobilní operátory,“ věří šéf agentury Vojtěch Strnad. „Chatbot bude jednou možná i pomáhat v oblasti psychologie právě prostřednictvím small talku, tedy neformální konverzace s robotem, který je však kdykoli a pro kohokoli k dispozici,“ míní.
Dál agentura přišla s novou mobilní aplikací pro Lesy ČR nebo desktopovou aplikační platformou pro správu vodoznaků globálního klienta Universal Music. V září představila kompletní corporate identity a web nového uskupení bojovníků I Am Fighter. Pracovala pro projekt Myworld se zázemím v Londýně na ověřené databázi univerzit a finančních institucí či se švédskou společností Doconomy, která i díky aplikaci od WDF měří oxid uhličitý u produktů v době nákupu.