We Are Signature povede online komunikaci pro Magnum, Carte d’Or a Míšu

Marketingová agentura přibírá další tři značky Unileveru. A pokračuje s Avionem v Ostravě.

Carte d'Or

Carte d’Or má tradici ve francouzských dezertech a v posledních letech reaguje i na světové trendy

Agentura We Are Signature vyhrála další tendr pro sektor zmrzlin koncernu Unilever. Vedle dosavadní online komunikace Ben & Jerry’s tak rozšíří své klientské portfolio o další značky Magnum, Carte d’Or a Míša. Bude pro ně tvořit strategii a vést komunikaci na sociálních sítích.

Spolupráce s Ben & Jerry’s pokračuje z loňska, od začátku letoška agentura převzala kompletní správu sociálních sítí brandu včetně TikToku, zastřešuje tak celkovou digitální komunikaci značky. Ta v letošním roce zahrne influencerskou kampaň i celkovou produkci komunikace nového produktu Sundaes, který přichází na český a slovenský trh. „Influenceři jsou pro tuto značku klíčovým prvkem strategie,“ podotýká Tereza Fišer, šéfka marketingu a spolumajitelka We Are Signature. „Kromě influencerských spoluprací nám letos ‚přibudou‘ tři noví ambasadoři Not So Funny Any, Martin CreepNikoleta Kováč, kteří odkomunikují tři nové příchutě novinky Sundae.“

Agentura zároveň druhým rokem pokračuje ve spolupráci s obchodním centrem Avion Shopping Park v Ostravě, které patří mezi největší svého druhu na severní Moravě. We Are Signature se stará o kompletní zajištění celého digitálního marketingu, a to včetně produkce, influencerů, sociálních sítí, community managementu a PPC.