
Brand manažerkou Ben & Jerry’s je Sylvie Rosová
Marketingová agentura We Are Signature zvítězila v tendru producenta rychloobrátkového zboží Unilever pro zmrzlinu Ben & Jerry’s, jednu z jeho čtyř stovek značek potravin, respektive výrobků péče o tělo a domácnost. „Pro značku Ben & Jerry’s jsme potřebovali zajistit kompletní influencer kampaň,“ říká Sylvie Rosová, brand manager Ben & Jerry’s. Cílem značky je posílit svou viditelnost v rámci českého trhu, kampaň má celkově posílit brand awareness mezi českými a slovenskými spotřebiteli.
Kampaně založené na influencerech jsou pro tuto značku zmrzliny klíčové. We Are Signature povede komunikační linku s influencery, v kampani se postará o přípravu komunikační strategie i výběr vhodných influencerů.
Jejich jména zatím neuvádí, dokončuje s nimi smlouvy. „Bude se jednat jak o známá jména ve spojení se značkou z kampaní z předchozích let, tak se letos objeví i ‚nové tváře‘,“ říká Kristýna Jurášková. Ta spolu s Terezou Fišer vede celou agenturu a spolu zaštítí i realizaci kampaně.
Známá značka zmrzliny Ben & Jerry’s si zakládá na svých aktivitách v oblasti společenské odpovědnosti (CSR) - věnuje pozornost ochraně přírody, klade důraz na udržitelnost a kvalitu surovin, podporují vegany, komunitu LGBTQ+ a Prague Pride.
„Společenský přesah značky, její mindset, hodnoty, ale také hravost jsme zohlednili při tvorbě celoroční kampaně a následném výběru vhodných influencerů. Vybraní ambasadoři budou pokrývat nejrůznější témata. Využijeme nových, interaktivních formátů a propojení s dalšími aktivitami v rámci marketingového mixu,“ popisuje Tereza Fišer.
Agentura loni zajišťovala například influencerskou kampaň pro finanční startup Portu, jejíž ústřední tváří byl youtuber Karel Kovář alias Kovy.

Internetová Mall.tv změní název na Fame Play

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací
