We Are Signature povede pro Ben & Jerry’s celoroční kampaň s influcencery

Vybraní ambasadoři budou pokrývat nejrůznější témata. Využije se i nových formátů.

Sylvie Rossová

Brand manažerkou Ben & Jerry’s je Sylvie Rosová

Marketingová agentura We Are Signature zvítězila v tendru producenta rychloobrátkového zboží Unilever pro zmrzlinu Ben & Jerry’s, jednu z jeho čtyř stovek značek potravin, respektive výrobků péče o tělo a domácnost. „Pro značku Ben & Jerry’s jsme potřebovali zajistit kompletní influencer kampaň,“ říká Sylvie Rosová, brand manager Ben & Jerry’s. Cílem značky je posílit svou viditelnost v rámci českého trhu, kampaň má celkově posílit brand awareness mezi českými a slovenskými spotřebiteli.

Kampaně založené na influencerech jsou pro tuto značku zmrzliny klíčové. We Are Signature povede komunikační linku s influencery, v kampani se postará o přípravu komunikační strategie i výběr vhodných influencerů.

Jejich jména zatím neuvádí, dokončuje s nimi smlouvy. „Bude se jednat jak o známá jména ve spojení se značkou z kampaní z předchozích let, tak se letos objeví i ‚nové tváře‘,“ říká Kristýna Jurášková. Ta spolu s Terezou Fišer vede celou agenturu a spolu zaštítí i realizaci kampaně.

Známá značka zmrzliny Ben & Jerry’s si zakládá na svých aktivitách v oblasti společenské odpovědnosti (CSR) - věnuje pozornost ochraně přírody, klade důraz na udržitelnost a kvalitu surovin, podporují vegany, komunitu LGBTQ+ a Prague Pride. 

„Společenský přesah značky, její mindset, hodnoty, ale také hravost jsme zohlednili při tvorbě celoroční kampaně a následném výběru vhodných influencerů. Vybraní ambasadoři budou pokrývat nejrůznější témata. Využijeme nových, interaktivních formátů a propojení s dalšími aktivitami v rámci marketingového mixu,“ popisuje Tereza Fišer.

Agentura loni zajišťovala například influencerskou kampaň pro finanční startup Portu, jejíž ústřední tváří byl youtuber Karel Kovář alias Kovy.