Proč děláme web, denní newsletter, týdenní Katovnu a nově též měsíční souhrny? Poslechněte si.

We Are Signature rozšiřují spolupráci s L’Oréalem

L’Oréal Profesionnel spolu s We Are Signature letos přidává individuální vzdělávací akce.

Kristýna Szkanderová a Tereza Fišer

Agenturu We Are Signature reprezentují Kristýna Szkanderová a Tereza Fišer

Vzdělávací program L’Oréal Profesionnel v Česku a na Slovensku plánuje pro letošní rok rozšíření o konzultace jeden na jednoho, offline webináře a workshopy zaměřené na digitální marketing, a to speciálně na práci se sociální sítí Instagram. Tato školení budou využívat salony v obou zemích a povedou je Tereza Fišer a Kristýna Szkanderová z agentury We Are Signature. Rozšíří tak spolupráci, jež funguje od roku 2019 a postupně nabírá na intenzitě. Nově agentura převezme i školení tváří značky z divize luxusní kosmetiky.

Cílem vzdělávacího programu L’Oréal Profesionnel v loňském roce 2020 bylo naučit spolupracující salony využívat prezentaci na sociálních sítích jako hlavní konkurenční výhody. Edukace pod taktovkou We Are Signature bude letos pokračovat workshopy a offline webináři. Má tak firmě pomáhat se systematickým dlouhodobým vzděláváním a s technology a ambasadory pracovat individuálně a na pravidelné bázi.

L’Oréal Profesionnel tak nabízí vedle školení v oblasti barev a střihů i komplexní rozvoj v oblasti digitálního marketingu. Vzdělávací program dlouhodobě zastřešený agenturou We Are Signature má vytvářet povědomí o salonu na sociálních sítích, upevňovat vztahy se stálými zákazníky, získávat zákazníky nové a celkově líp porozumět vlivu sítí na vnímání spotřebitelů.