Produkční firma WeAre Productions představila kreativní inhouse studio nazvané ContentLab. Vyrábí v něm propagační obsah pro digitální média a sociální sítě. „Princip je jednoduchý. Zkušenosti a postupy, které jsme získali za posledních 10 let práce v produkci, uplatňujeme na menší projekty. Podařilo se nám snížit vstupní náklady, ale zachovat stejnou péči a profesionální přístup,“ tvrdí Michael Šroubek, executive producer WeAre Productions.
„V době, kdy je složité realizovat velké projekty, jsme se rozhodli pro přesný opak. Zaměřit se na projekty menší, avšak ve stejné kvalitě. Věříme, že spoustě značkám nabídneme komplexní řešení při přechodu jejich byznysu do digitálního prostředí. Chceme lokálním obchodníkům pomoci rozjet e-shop nebo prodej přes dovážkové služby, kde se jim bude hodit kvalitní prezentace jejich produktů nebo služeb - protože v tom vidíme budoucnost.“
Creative producer WeAre Productions Jakub Dohnálek doplňuje, že klíčovým faktorem marketingové tvorby je dnes rychlost. „V hlavách jsme projekt ContentLab měli už nějakou dobu. A to, že se teď svět na chvíli zastavil, vnímáme jako ideální čas jej našim klientům nabídnout,“ podotýká Dohnálek ke vzniku projektu. Odnož zaměřenou na menší a rychlejší práce pro drobné klienty tento týden představila též agentura Fresh.
ContentLab už za sebou má projekty pro Český rozhlas nebo síť restaurací Ambiente. Produkce WeAre pracovala pro klienty jako Samsung, Vodafone či BMW.